Impact Covid-19 op ons bedrijf

Via dit bericht wil ik u op de hoogte brengen van de impact die de COVID-19 situatie op dit moment heeft op de operaties en ondersteuning van Koninklijke Joh. Enschedé.
De afgelopen weken waren zeer verontrustend voor veel Europese landen en ook hier in Nederland moesten drastische maatregelen worden genomen om het Covid-19 virus met volle kracht te bestrijden. Tot begin juni is het grootste deel van het sociale leven stilgelegd en zijn scholen, sportclubs, restaurants, theaters, enz. gesloten.
Hier bij Koninklijke Joh. Enschedé hebben we strikte procedures en voorschriften geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat we kunnen blijven werken aan de bestellingen van onze klanten, deadlines kunnen halen en de kwaliteit kunnen handhaven. Dit betekent dat collega’s waar mogelijk thuiswerken en alleen naar kantoor komen als het echt nodig is. Beschikbaarheid via e-mail of telefoon blijft ongewijzigd.
Productiemedewerkers werken in gescheiden ploegen en worden verzocht om meer dan voldoende fysieke afstand tot hun collega’s te bewaren. Derden zijn tot nader order niet toegestaan op ons terrein.
Uiteraard kunnen we niet garanderen dat deze maatregelen voldoende zullen zijn, laat staan dat we kunnen beloven dat we erin zullen slagen om alle eerder afgesproken deadlines te halen. Ook zijn we afhankelijk van onze leveranciers, transporteurs en natuurlijk van de gezondheid van onze collega’s. We kunnen echter wel garanderen dat we er alles aan zullen doen om je huidige en toekomstige bestellingen op tijd te leveren met de kwaliteit die je van ons mag verwachten.
Dit zijn buitengewone tijden en dit vereist extra inspanning, partnerschap, creativiteit en teamwerk. Laten we hopen dat de organisatie van zowel onze klanten als de onze deze storm kan doorstaan zonder al te veel schade en persoonlijk letsel te veroorzaken.
Vriendelijke groeten en het allerbeste voor jou en je collega’s.
Blijf gezond.
Gelmer Leibbrandt, CEO